تفرنيل

انا بفضل ديما للآخر ديما فجيمات الكنكان والشايب
وفكشف الحاضر والغايب وفحجز شقق مصيف بلطيم
انا اخر تايب فصحابي واخرهم فالصلاة والتسليم
وفدور المدرسة فالتطعيم ... وفوقت السين انا اخر جيم
انا جرح قديم كان متغطي... اكمني مشتي ولابس كوم
سبيت للدنيا بستين ام... وسبتلها ميت ملة ودين
ولحد متميت ست سنين
انا كنت بحب البني آدمين ... وكرهت الناس من بعديها عشان نسوني انا اصلا مين
مش فاكر امتى حقيقي بدأت انما فيه فترة فاكرها طشاش كان فنجان قهوتي مبيفضاش وبكلم ربنا طول الوقت
عمري مصدقت بنات غير ريم ... يمكن دلوقتي مصدقهاش
اخر مرة شوفتها فيها كانت تقريبا بتعزل ... كان فيه سواق تاكسي منزل شنط ناس هتحل مكانها ووشوش بني ادميين معرفهاش
انا ريم يمكن كانت أدي ... ايامها لكن دلوقت اصغر
عارفة ان انا يوميا بكبر... وبعجز اكمني مبنساش
انا فاكر ايام بالمللي ... انا فاكر ايام بالتفصيل
انا فاكر ايام دفنت اختي ... حتى تصدقي اكتر مفكرها
وسعات بنسى فليلة كبيرها
انا فاكر شقة قصر النيل ... مش فاكر حد من السكان
من صغري عمري مبنسى مكان
انا اصلا فاكر بيت شادي مع اني مزرتوش غير مرة
بامارة فيه برواز برة جواه صورته فاعدادي
كان لسه ساعتها طالعلو شنب وانا حاسس اني طلعلي اتب
من تقل الشيلة ومالتفكير
معلش انا اسف برغي كتير
وبسف فوقتك وفوقتي
انا نفسي انام .. انا عايز اروح دلوقتي
متشكر جدا عالجلسة ...
هنكمل امتى علاج طيب؟
لازم هنشوف بعد قريب
انا ماشي سلام